Klantenservice

Hoe werkt een selfie stick?

Lees hier de gehele uitleg 

Retourneren

Lees hier het gehele stappenplan

14 dagen bedenktijd

Wij vinden klant tevredenheid erg belangrijk. Is het toch niet helemaal naar wens? Dat kan. We willen u alsnog een tevreden klant maken en u een passende oplossing te bieden. Je mag het product binnen 14 dagen naar ons terug sturen en kiezen voor een vervangen product, tegoedbon of teruggave van het aankoopbedrag. Wilt u het terug sturen? Volg dan de volgende acties.

Binnen 14 dagen na ontvangst van de producten moet u aangeven dat u van de koop afziet. Vervolgens heeft u 14 dagen om de producten terug te sturen.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het door ons toegezonden modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Stappenplan

  1. Download hier het herroepingsformulier, print het formulier uit en vul deze volledig in.
  2. Kunt u het herroepingsformulier niet printen? Neem de gegevens van het formulier dan over op papier.
  3. Plaats het ingevulde formulier samen met het/de artikel(en) die u retourneert in dezelfde verzenddoos als waarin de bestelling geleverd is.
  4. Zorg ervoor dat uw eigen adres niet meer zichtbaar is en dat u de retourzending voldoende frankeert. Verstuur deze naar onderstaand adres:
    Selfiestickonline.nl
    Canadalaan 34
    7316BZ Apeldoorn
  5. Doe de retourzending in een brievenbus langs de weg. Is de zending te groot? Dan dient u deze te retourneren met pakketpost. Retourneert u vanuit België? Dan gaat het via het postkantoor.
  6. U ontvangt van ons een bevestigingsmail zodra wij de retourzending ontvangen hebben. Dit kan enkele werkdagen duren.

Voorwaarden retourneren

Als u het product heeft gebruikt of beschadigd dan kunnen wij kosten in rekening brengen voor de waardevermindering. Voor het beoordelen van de sommige producten die slechts eenmaal kunnen worden gebruikt (zoals screenprotectors en vloeistof) is het niet nodig om de producten uit te pakken. Gebruikte of geopende producten zijn dan niet meer verkoopbaar, waardoor de waardevermindering 100% is.

Garantie

Garantie

Selfiestickonline.nl staat garant voor de deugdzaamheid van de artikelen die u bij ons bestelt. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Dat betekent minimaal drie maanden op al onze artikelen en op onze merkartikelen een garantietermijn van tenminste een jaar. Daarnaast beloven we een snelle garantieafhandeling. Onze garantie geldt niet op een defect dat is veroorzaakt door slijtage, verkeerd, of intensief gebruik

U kunt via uw account aanspraak maken op uw garantie.

Wat zijn verzendkosten en naar welke landen verzenden jullie

Lees hier meer over de verzending

Welke app heb ik nodig? 

Lees hier tips en leuke weetjes over selfie sticks

Kan ik de selfie stick ook bij jullie afhalen?
Selfiestickonline.nl  is gebaseerd op een uitgekiend en verregaand geautomatiseerd logistiek proces. Het is daarom niet mogelijk producten in ons centrale distributiecentrum af te halen.

Bezorgen jullie door heel Nederland?
Selfiestickonline.nl  bezorgt door heel Nederland. Op werkdagen voor 22:00u besteld, is morgen in huis!

Op welke dagen leveren jullie de bestelling?
Op werkdagen, maar niet in het weekend. Bestel dus altijd tijdig je selfie stick!

Wat is de levertijd van de bestelling?
Voor 22.00 uur besteld is de volgende dag in huis. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst zullen uiterlijk op maandag worden bezorgd. Deze levertijd geldt ook voor het laten bezorgen van de bestelling in België.

Wie bezorgd mijn pakketje?
Selfiestickonline.nl laat de selfie stick leveren door de pakketvervoerder DHL.
DHL is met de verzending van 2 miljoen pakketten per dag van de toonaangevende internationale dienstaanbieders voor expres- en pakketzendingen.

Kan ik ook een ander bezorgadres opgeven?
Ja, dat kan. Je kan de bestelling ook op je werk, bij familie of op een ander adres laten bezorgen. Het is mogelijk om een ander bezorgadres op te geven op het online bestelformulier. De bestelling wordt altijd afgeleverd op het bezorgadres wat je opgeeft.

Moet ik de hele dag thuis zijn op de dag van afleveren?
Nee, dit is niet nodig. Je pakketje past door de brievenbus, dus tijdige levering is zeker.

Retourneren
100% tevredenheidsgarantie! Toch niet tevreden? Stuur je bestelling  binnen 14 dagen retour en wij betalen je binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag terug. Voorwaarden is wel dat de selfie stick niet gebruikt of beschadigd is.

Mijn levering klopt niet, wat nu?
Neem dan direct contact op met onze klantenservice, zodat we je bestelling zonder kosten kunnen aanpassen.

Mijn selfie stick is kapot, wat nu?
U kunt uw bestelling binnen 7 werkdagen aan ons retourneren waarna wij u het aanschafbedrag van de selfie stick zullen restitueren. Zie onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

PRODUCTINFORMATIE

Wat zijn de afmetingen van de selfie stick?
Deze is 20 cm lang en 2 cm diameter. Je kan hem uitrekken tot een stok van 110 cm om mooie foto’s te maken

Met welke smartphone werkt de selfie stick?
Hij werkt met alle smartphones. er zit een verstelbare smartphone houder bij de selfie stick

We zoeken selfie stick met logo.
Dit kan! Neem contact op door te bellen naar +31 (0)55-2032125 of stuur een mail naar info@selfiestickonline.nl

BESTELLEN & BETALEN

Kan ik ook achteraf betalen?

Jazeker, AfterPay voert voor Selfiestickonline.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Selfiestickonline.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 100 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van €200.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen voor selfie stick?
De bestelling van selfie stick en hulpmiddelen kan je via de webshop doen. Mocht je daarbij hulp nodig hebben of heb je vragen bel of mail ons: info@Selfiestickonline.nl  of 055-2032125 . Onze klantenservice is van ma. t/m vr. tussen 10:00 tot 17:00 uur bereikbaar. ( met een pauze van 12.00 tot 13.00)

Ik heb een fout ontdekt in de bestelling, wat nu?
Neem dan direct contact op met onze klantenservice, zodat we je bestelling zonder kosten kunnen aanpassen.

Waarmee kan ik veilig betalen?
Betaling kan bij de Selfiestickonline.nl  doen via:

iDEAL ( Nederland )
MisterCash (België)
Sofort Banking ( Duitsland )
Afterpay
Billink
Overboeking
Paypal
iDEAL
Bij Selfiestickonline.nl  kun je betalen met iDEAL. Kies je voor deze betaalwijze, dan betaal je het gevraagde bedrag online via je eigen bank. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven. Selfiestickonline.nl  ontvangt van jouw bank bericht dat de bestelling is betaald. Groot voordeel van betalen met iDEAL is, dat we alle voorradige artikelen direct aan je leveren.

Je kunt betalen met iDEAL als je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank.

De betaling vind plaats op de afgeschermde website van je eigen bank en je gegevens zijn daardoor dus volledig veilig.

Waarom werken jullie niet met Rembours?
Aan de deur betalen is het vaak moeilijk gepast wisselgeld te hebben.
Bij Selfiestickonline.nl  kun je achter afbetalen door middel van een bankoverschrijving of een van de andere online betaalopties kiezen als PayPay of IDeal.

Klachten

U kunt uw klacht indienen via ons contact formulier. Dit word binnen 2 werkdagen opgepakt. En we willen u binnen 14 dagen een passende oplossing bieden. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)